Baby's Black Balloon

Har ni någonsin utfört en Shakira-liknande dans med svarta ballonger fästa lite här och där som hoppar och stutsar när ni rör er? Nej det hade inte jag heller, förrän igår. Vips så hade jag ballonger över hela mig, och det inbjöd på något sätt till försök till dans då de hoppade runt så roligt när man vickade på höfterna. ...Och där kommer min första lögn då jag inte besitter förmågan att vicka på mina höfter, i det området är jag lika stel som ett gammalt träd.

En spännande upplevelse, och ytterligare ett bevis på vilka meningsfulla aktiviteter som vi ägnar oss åt här borta. Här vill jag gärna påpeka att jag inte var den som fäste mina super-ballonger på min arma kropp, det gjorde någon annan, men i och med att de hängde där och dinglade så kände jag mig plötsligt hämningslös och utflippad. Testa själv. Ballonger är fint.



I övrigt så ägnade vi oss åt sådant som Ponte Pedo, en mycket intressant lek som alltid höjer party-stämningen ett litet snäpp. Något party var det dock kanske inte riktigt då det var jag och några vänner sittandes vid stenbordet utanför mitt hus, men har man bara den rätta inställningen så kan allting vara en fest. Jag känner mig fortfarande lite festlig så av den enkla anledningen så bjuder jag på ovanstående bild. Inför denna söndagskväll så väntar nog mer lugna aktiviteter då jag hoppas på att äntligen få se den 7e Harry Potter filmen som jag inte lyckats se ännu. Jag gillar inte alls HP-filmerna i ärlighetens namn (men jag älskar böckerna), men folk med bra film-sinne har upplyst mig om att den sjunde är riktigt sevärd.

Sedan vill jag avslutningsvis skicka iväg ett jättestort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till min papps som fyller år idag! Jag är ju tyvärr inte hemma och kan fira, men jag hoppas att han känner av lite av de goda vibbarna som jag skickar genom luften. Grattis pappan, älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Herregud vad glad jag blev av din kommentar! Tack så jättemycket! :D

2011-03-15 @ 05:32:48
URL: http://johannatatar.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Men tack fina Jannike för din fina kommentar om min fina tjej, hihi :)



Hoppas du lever livet, men det verkar det som att du gör, och at du är glad och lycklig som jag!



Kramar!!

2011-03-16 @ 16:57:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0