Silencio! Vamos a grabar.

Under gårdagens kortfilmsinspelningar så tog jag mig äntligen för att göra det som jag gör bäst i sådana situationer; vilket är att ta bilder. Innan har jag roat mig med att spela in "behind the scenes" videos, men det är helt enkelt inte riktigt min grej, utan fotograferande i samma syfte passar mig bättre. Jag följde inspelningsteamet som en skugga med min lilla röda kamera, och slutresultatet blev över förväntan. Nu frågar jag mig varför jag inte höll mig till det jag kan redan från början? Tänka sig vad många fantastiska bilder vi i så fall hade haft.


Dagen avrundades med en utomordentligt god Ensalada Boneless på en lokal restaurang där en kompis blev av med 500 pesos, vilket ju var mindre roligt. Helgens inspelningar är nu över och vi har avslutat första etappen i detta projekt då scenerna till de tre första delarna är färdiginspelade, och vi återupptar filmandet för de nästkommande tre delarna i början av Maj.



Det har varit en fullspäckad helg med mycket jobb för de inblandade, men jag har haft så himla roligt. Det är fascinerande att se min bästaste vän arbeta, för han vet vad han sysslar med, och det imponerar fortfarande på mig. Snart har vi känt varandra i tre år. Det är också lite imponerande. Nu har jag nyss smygätit lite Frozen Yogurt och är nöjd och belåten, och ska snart ta itu med lite läxor. Det är mycket att göra nu igen den här veckan, hårda bud minsann.


Kommentarer
Postat av: Jessica

nu är jag väldigt nöjd, när jag fått se lite bilder!;) Ser roligt ut i alla fall, ska bli spännande att se slutresultatet!

2011-04-05 @ 13:37:38
URL: http://xomarcheline.blogg.se/
Postat av: Jannike

Haha jag ska bli bättre på att ta bilder! XD

2011-04-05 @ 18:51:31
URL: http://conejoblanco.blogg.se/
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad kul med behind the scenes-foton! Och mums med frozen yoghurt =) Hoppas du hinner fixa allt du vill under veckan!



SV: Vad roligt att höra att du också vill bli författare! Jag säger bara: kör på! Du kan starta smått, skissa på idéer. Skriva en scen här och en där. Författaren Frida Edman delar också med sig av skrivtips i min blogg i dag, som tips! =)

2011-04-06 @ 18:43:36
URL: http://evelinaknipstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0